Een afspraak maken

Voor al onze patiënten stellen wij een persoonlijk behandelplan op. Daarom is het helaas niet mogelijk om een afspraak in te plannen via de website. U kunt ons bellen op nummer 06 – 11 64 34 24 voor een afspraak, onze balie-assistente staat u graag te woord.

Voor een bezoek aan de mondhygiënist heeft geen verwijzing meer nodig van uw tandarts. U kunt rechtstreeks een afspraak maken voor een behandeling bij de mondhygiënist. 

Niet nakomen van een afspraak
Als u een afspraak heeft gemaakt, rekenen wij op uw komst. Lukt het niet om uw afspraak na te komen, dan vragen wij u dit minimaal 24 uur van tevoren bij ons te melden.

Indien de afspraak niet (tijdig) is geannuleerd, zijn wij genoodzaakt de kosten van de gereserveerde tijd en/of de afgesproken behandeling in rekening te brengen.

U ontvangt van ons een bevestiging van uw eerste afspraak per post of per email. Voor de eerste afspraak reserveren wij 45 – 60 minuten. Wilt u meenemen: Tijdens u eerste afspraak worden uw wensen en uw mondsituatie met u besproken. Er wordt een begroting voor u opgesteld. Na akkoord wordt er gestart met de behandeling.
  • Behandelingen door de mondhygiënist worden bij kinderen jonger dan 18 jaar 100% vergoed vanuit de basisverzekering.
  • De kosten van behandelingen door de mondhygiënist worden geheel of gedeeltelijk vergoed afhankelijk van de aanvullende verzekering voor tandheelkundige hulp.

Tarieven & Facturatie

Tarieven 2020

De tandheelkundige tarieven 2020 zijn vastgesteld door de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa). Wij hebben voor u een samenvatting gemaakt uit de tariefbeschikking tandheelkundige zorg 2020 t.b.v. mondhygiënist. Handig om een indicatie te krijgen voor de kosten.

Lees of download de Tarievenlijst 2020

Facturatie

De factuur van de behandeling wordt direct door ons naar Infomedics verzonden. U hoeft uw behandeling dus niet direct af te rekenen. Het gedeelte wat eventueel niet vergoed wordt door uw verzekering, wordt achteraf naar u thuis gestuurd door Infomedics. Infomedics is een factoringmaatschappij en geeft u 30 dagen de tijd om uw factuur te betalen. Lukt het u niet om op tijd uw factuur te voldoen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met Infomedics.

Infomedics

Telefonisch
036 – 20 31 900
Openingstijden: maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 17:00 uur.

rekening@infomedics.nl
www.infomedics.nl

Klachtenregeling

U staat bij ons op de eerste plaats, maar er kunnen zich onverhoopt situaties voordoen waarover u niet tevreden bent, of waarover u een klacht wilt indienen. U kunt hiervoor terecht op onderstaande website.

https://eckg-klachten.nl/mondhygienisten/